maandag 14 januari 2013

Carpe diem





Foto via homedsng.

Je hoeft niet ver te reizen om je even helemaal vrij te voelen. Steenkoud maar met een lekker zonnetje heb ik genoten van Maastricht dit weekend.  Een weekend vol gezelligheid samen met mijn moeder. Lekker eten, winkels bekijken of gewoon rondstruinen en genieten van het uitzicht op de Sint Servaasbrug. En er was tijd om Anna Karenina in de bioscoop te zien. Ik zal niet te veel verklappen, maar ik was aangenaam verrast! 

Ik tikte dit grappige shirt van River Woods op zijn kop. Ze hebben twee soorten, één met deze Chanel 2.55 en een Mulberry-achtig shirt in heel veel kleuren. Uiteindelijk heb ik gekozen voor deze. Eenmaal op dreef kocht ik deze schattige armbandjes bij Follies, in de Muntstraat. Voor sieraden moet je beslist in Maastricht zijn, je struikelt er over de sieradenzaken. 

Fijne week!

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...