zondag 13 mei 2012

New In | Ray Ban


Al drie jaar lang kijk ik smachtend naar de zonnebrillen van Ray Ban. Elk jaar zie ik mooie modellen terugkomen, de Wayfarer of bijv. de pilotenbril. Never out of style, always classy. En retro! Maar bijna elk jaar bedacht ik mij, het is toch wel erg veel geld... Maar ik ontdekte dat het ook goedkoper kon!

Onlangs zagen jullie 'm al voorbij komen in een wishlist. De pilotenbril vind ik echt supergaaf. Ik heb ze vroeger al eerder gehad hoor, gewoon van de H&M. Niets mis mee, al gaan ze wel sneller kapot. Net als dat ik ooit nog droom van een Chanel-tas droomde ik ook van een Ray Ban. En dankzij bezoekster Mallory werd ik getipt dat de brillen in de aanbieding waren bij de Pearl! Super bedankt! Ik vind het altijd leuk om jullie comments te lezen en vooral nóg leuker als jullie fijne tips geven.



En zo kwam ik dus goedkoper aan de geliefde zonnebril! Ik denk dat het een oud model is, maar dat geeft voor mij niets. Ik houd juist van retro modellen, iets waar Ray Ban om bekend staat. De bril is uitgevoerd met blauwe glazen die van donker naar licht gaan (soort van ombre -effect) met het signature logo aan de bovenkant van het linkerglas. De pootjes zijn uitgevoerd met een bruin patroontje en gouden details. Persoonlijk vind ik het goud (bij mij althans) mooier staan dan zilver. Het kostte nog steeds een lieve duit, maar oh, wat ben ik er blij mee! Hier ga ik de hele zomer plezier van hebben :-)

Wat voor zonnebril heb jij? Welk model vinden jullie mooi?
 
Liefs!
 
Fijn weekend :-)


 


2 opmerkingen:

  1. Mooie bril! Ik had vroeger een gewone bril van Ray Ban, maar die is nu te klein :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sgraag gedaan ;) ik heb net dezelfde gekocht :p

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...