maandag 10 oktober 2011

NOTD: a touch of gold


Deze vrolijke lakjes gaven me de inspiratie om ze te combineren. I love glitter. Speciaal in deze tijden ben ik erg toe aan wat vrolijkheid om de donkere dagen wat op te leuken. In plaats van ze op alle nagels te gebruiken heb ik gekozen voor een ander soort design. Klik snel verder om te zien wat ik er mee heb gemaakt...




Metallics en glitter zijn wat mij betreft de najaarstrends voor de nagels. Zoals jullie weten ben ik geen ster in nail art, maar ik vond het wel heel cool om er eens een ander elementje in te gooien. De prachtige oudroze kleur is één van mijn favorieten OPI's Dulche de Leche.

 Ik heb de twee Essence lakjes met elkaar gecombineerd. Twee laagjes van 67 Make it Golden met gouden flakies, en twee laagjes van 04 Space Queen.



Have a happy monday!


Liefs,
Stay tuned,


3 opmerkingen:

  1. Die oudroze vind ik echt té mooi. Daar ga ik naar op zoek! Ik koop ook heel vaak cheap-o merken als Essence en Catrice, die lakken echt wel prima en ze hebben superleuke kleuren. Ik wil toch iedere dag een ander lakje!

    Dit is trouwens Laura, van de breakfast vanochtend. Leuke blog! Hij laat me alleen niet commenten met m'n Google account. Hij zegt dat ik geen toegang heb 'tot deze pagina'. Weird! xx

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...