vrijdag 23 september 2011

New In: Zoeva bestelling

Echte beautyliefhebbers kennen deze webshop ongetwijfeld: Zoeva is een fijne Duitse webshop met een heleboel mooie producten. Ik wilde al een tijdje gaan shoppen daar en omdat mijn Romwe.com bestelling nooit is aangekomen (en ik een refund kreeg) besloot ik mijn langverwachte bestelling bij Zoeva te doen. En met succes! Kijk mee naar het resultaat...



Ik heb een aantal kwasten, maar ik heb eigenlijk geen set kwasten. Iets wat ik altijd toch wel graag wilde hebben. Natuurlijk zijn er veel soorten en maten, maar na lang wikken en wegen (en het lezen van reviews) heb ik gekozen voor de Bamboo set. Een prima set voor de 'beginner'. Alle kwasten die je nodig hebt zitten er in. De service van Zoeva is om heel erg blij van te worden: ik plaatste mijn bestelling op zondag en op woensdagochtend had ik mijn bestelling al in huis. Precies op tijd voor m'n graduation day!

Behalve supersnel in huis, was het pakketje ook nog eens efficiƫnt en mooi ingepakt. Om de brushbelt zit een beschermhoes die ik ook weer kan meenemen als ik op reis ga. De brushbelt is heel gemakkelijk op te rollen, en zal -als ik ga reizen - niet veel ruimte in beslag nemen.




De kwasten werden keurig aangeleverd met extra plastic hoesjes om de kwetsbare haren heen. De kwasten zelf zijn vrij basic: de handvaten zijn van bamboe en de haren zijn gemaakt taklon. Ze zijn zo ontzettend zacht! Het aanbrengen voelt dan ook erg fijn, de kwasten zijn ideaal voor het aanbrengen van minerale make-up. De set bestaat uit twaalf kwasten. Van links naar rechts: buffer brush, grote poederkwast, blush kwast, foundation kwast, concealer kwast, grote oogschaduw kwast, drie kleine oogschaduwpenselen, waaierkwast (voor eventuele fall out) angled brush (voor eyeliner) en een penseel voor de lippen.





De set kost €22, wat niet duur is, je betaalt dus iets meer dan €2 per kwast. Daarbij zit natuurlijk ook de prijs van de brushroll inbegrepen. Mijn favorieten zijn de concealer kwast, waarmee je heel smooth je concealer kan blenden en de buffer brush, vooral de laatstgenoemde is superzacht. De oogschaduwkwasten nemen veel pigment op, ik kon echt merken dat het betere kwaliteit kwasten zijn. Wel duurt het langer om de kleur aan te brengen, het beste is om deze op te bouwen. Iets minder fijn, maar zeker niet slecht is de lippen penseel. Hij is een beetje te stug naar mijn zin en het is vrij moeilijk om je lipstick gedetailleerd aan te brengen.








De Bamboo set is een goede investering als basis materiaal. Je kunt natuurlijk altijd duurdere losse kwasten erbij kopen. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, mijn make-up zat nog mooier en bleef goed zitten tijdens de vele foto-momentjes op mijn scriptie-uitreiking. Zoeva verstuurt ook producten internationaal, de verzendkosten naar Nederland bedragen €5,50. Door middel van UPS heb je je bestelling voor die prijs wel snel in huis.

Gebruiken jullie kwasten en zo ja, van welk merk?

Bloglovin' | Twitter|

2 opmerkingen:

  1. Handige kwastenset! Heb zelf kwasten van Coastal Scents en Sigma en 'n handgemaakte brush roll die ik via Etsy besteld heb. Zou ook nog wel 'n x kwasten van MAC willen (wie niet?), het liefst de 217, die lijkt me zo fijn! En, ben ook wel benieuwd naar de beautyblender.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...