donderdag 16 juni 2011

Ontwerp je eigen schoenen

Ik ben dol op schoenen en dan vooral hoge hakken. Naast beauty, is dit denk ik wel mijn grootste uitgave. En hoe gaaf is het dan niet om dan je eigen schoenen te ontwerpen en handgemaakt te laten maken. Dit kan bij Shoes Of Prey. Hoe ziet jouw ideale schoen euit?

Het idee is vrij simpel: je kiest een model uit en vervolgens selecteer je de juiste maat, hakhoogte, materiaal en eventuele speciale wensen die je hebt. Je kunt je ontwerp opslaan of meteen versturen als bestelling. Check ook even het filmpje hieronder waarin ze laten zien hoe de schoenen worden gemaakt:




Dit heb ik voor mezelf ontworpen. Ik houd van nude kleurige pumps, dus ik heb nudekleurig lakleer gekozen met een leren roze glitterstrik met rood. De voorvoet van de pump is van zachtleer in wit. Voila, mijn ontwerp:

Helaas hangt er ook een flink prijskaartje aan de zelfontworpen pumps. Ze kosten €230, maar hey, dan heb je ook echt een handgemaakt, zelfontworpen paar. C'est belle, no?

Zelf aan de slag?
Bekijk dan de website van Shoes of Prey.


Ik ben onwijs benieuwd naar jullie eigen droompaar, vertel me bij de comments wat voor schoenen jij zou willen ontwerpen en hoe die eruit komt te zien! :-)

2 opmerkingen:

  1. leuk :D die van mij zouden helemaal roze zijn, dat in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het soms spijtig dat de meeste maten maar tot 41 gaan want ik heb een maat dat tussen 42 en 43 ligt. ik ben nogmaar 14 en ben dan jaloers dat mijn vriendinnen van die super mooie schoenen kunnen dragen ik niet door de grote maat :(

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...