vrijdag 16 juli 2010

Chocolate heaven!




Ben jij helemaal gek op chocola? Dan is dit voor jou hemel op aarde.
Op vakantie ontdekte ik de chocolaterie Huize van Wely. Dit familiebedrijf maakt al sinds 1922 ambachtelijke chocola.
De prijzen liggen behoorlijk hoog maar als je ziet wat ze hebben aan assortiment snap je dat wel. Taarten, petit fours, koekjes, you name it, they have it.
Ze hebben ook verschillende soorten repen met opvallend lekkere smaken! Willy wonka, pack your bags! Ze hebben twee filialen in Amsterdam en winkels in Wassenaar en Noordwijk.
Omdat ik verslaafd ben aan chocola kon ik de winkel natuurlijk niet verlaten zonder iets mee te nemen. Ik koos uiteindelijk voor de melkchocolade met framboos reep (roze wikkel).
En hij was lekker! Helaas is hij alweer op (zo gaat dat met lekkernijen) maar als ik in Amsterdam ben ga ik er zeker weer 1 halen, misschien zelfs wel een voorraadje inslaan!
Ook een leuk kado voor een vriendin trouwens! De reep kost €3,95.


Er lag een heel mooi boek bij de kassa die ik mocht meenemen, met mooie platen met hun choco en de geschiedenis van de zaak. Leuk!


Meer weten over Huize van Wely? Kijk dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...